Divpadsmit cilindru dzinēju
Viss pārējais ir sekundārs - divpadsmit cilindru dzinējs attīsta maksimālo jaudu, tajā pašā laikā ir visaugstākā izsmalcinātību visā apgriezienu diapazonā praktiski bez vibrācijām.
Nopietna izsmalcinātība divpadsmit cilindru BMW noslēpums ir balonu skaits un to atrašanās vietas. Divi cilindrs novietots leņķī 60 ° attiecībā pret otru. Katrs bloks ir virkne sešu cilindru. Tas nepieciešams, lai nodrošinātu ar inerces spēku līdzsvaru un samazinātu vibrāciju. Neliela dzirkstele plaisa starp cilindriem, lai samazinātu intensitāti vibrāciju un svārstības disku un nodrošinātu augstu braukšanas gludumu.
Fenomenāla potenciāls divpadsmit cilindru V-dzinējs BMW ir rezultāts unikālu un novatorisku tehnoloģiju BMW TwinPower Turbo.Šī tehnoloģija ar augstas precizitātes tiešo degvielas iesmidzināšanu kombinācija ļauj augstu kompresijas pakāpi, un, kā rezultātā, maksimālā jauda ir 400 kW (544 ZS ..) Un, maksimālais griezes moments 750 Nm. Šajā shēmā, degviela tiek iesmidzināta tieši katrā cilindrā, kur tas sajaucas ar saspiestu gaisu tiek izpūstas divu turbokompresoru, pēc kura aizdedzes tiek veikta. Optimālie plūsmas īpašības un kvalitāte organizācija tā pārvietošanu izplūdes sistēmā var sasniegt tūlītēju atbildi turbokompresori. Sistēma kontrolē vārstu laika kontroles double-Vanos nodrošina precīzu atbilstību mirkļus atverot vārstu dzinēja vajadzībām. Tas ļauj atraisīt milzīgo potenciālu jaudas un griezes momenta 6-litru dzinēju, vienlaikus saglabājot zemu degvielas patēriņu un nelielu daudzumu toksisko izmešu.
No V12 dzinējs, ko izmanto dizainu, un citiem būtiskiem jauninājumiem. Starp tiem, šķidro dzesēšanu ģeneratoru un izplūdes sistēma ar katalizatoru apglabāti tuvumā motora izplūdes gāzu recirkulāciju. Neviens cits dzinējs nesniedz šādu labvēlīgu kombināciju izcilu veiklību, augstu braukšanas gludumu un ārkārtīgi zemu degvielas patēriņu.
Kopējais degvielas patēriņš (vidēji): 12,9-13,0 l / 100 km
Izplūdes gāzu CO2: 299-303 g / km
Atgriezties pie saraksta
Nopietna izsmalcinātība divpadsmit cilindru BMW noslēpums ir balonu skaits un to atrašanās vietas. Divi cilindrs novietots leņķī 60 ° attiecībā pret otru. Katrs bloks ir virkne sešu cilindru. Tas nepieciešams, lai nodrošinātu ar inerces spēku līdzsvaru un samazinātu vibrāciju. Neliela dzirkstele plaisa starp cilindriem, lai samazinātu intensitāti vibrāciju un svārstības disku un nodrošinātu augstu braukšanas gludumu.
Fenomenāla potenciāls divpadsmit cilindru V-dzinējs BMW ir rezultāts unikālu un novatorisku tehnoloģiju BMW TwinPower Turbo.Šī tehnoloģija ar augstas precizitātes tiešo degvielas iesmidzināšanu kombinācija ļauj augstu kompresijas pakāpi, un, kā rezultātā, maksimālā jauda ir 400 kW (544 ZS ..) Un, maksimālais griezes moments 750 Nm. Šajā shēmā, degviela tiek iesmidzināta tieši katrā cilindrā, kur tas sajaucas ar saspiestu gaisu tiek izpūstas divu turbokompresoru, pēc kura aizdedzes tiek veikta. Optimālie plūsmas īpašības un kvalitāte organizācija tā pārvietošanu izplūdes sistēmā var sasniegt tūlītēju atbildi turbokompresori. Sistēma kontrolē vārstu laika kontroles double-Vanos nodrošina precīzu atbilstību mirkļus atverot vārstu dzinēja vajadzībām. Tas ļauj atraisīt milzīgo potenciālu jaudas un griezes momenta 6-litru dzinēju, vienlaikus saglabājot zemu degvielas patēriņu un nelielu daudzumu toksisko izmešu.
No V12 dzinējs, ko izmanto dizainu, un citiem būtiskiem jauninājumiem. Starp tiem, šķidro dzesēšanu ģeneratoru un izplūdes sistēma ar katalizatoru apglabāti tuvumā motora izplūdes gāzu recirkulāciju. Neviens cits dzinējs nesniedz šādu labvēlīgu kombināciju izcilu veiklību, augstu braukšanas gludumu un ārkārtīgi zemu degvielas patēriņu.
Kopējais degvielas patēriņš (vidēji): 12,9-13,0 l / 100 km
Izplūdes gāzu CO2: 299-303 g / km